Lokacija oglasa
Pred, med in po videoposnetkih na YouTubu; v iskalnih virih YouTube; na domači strani YouTube; in v omrežju Googlovih video partnerjev.
Za koga je primerno?
Z ogromno bazo uporabnikov in različnimi možnostmi ciljanja je YouTube oglaševanje idealno za podjetja vseh velikosti in različnih panog.
Ključne lastnosti
Kaj so (Youtube) video oglasi?
Kot ste morda uganili, so video oglasi gostovani na YouTubu in se predvajajo večinoma tam (lahko pa se tudi na ostalih straneh ali aplikacijah, ki so partnerji Googla). Video oglasi se lahko predvajajo na različnih mestih znotraj videa in so na voljo v šestih formatih:
Oglasi, ki jih je mogoče preskočiti
Ti oglasi se prikažejo pred, med ali po videoposnetkih. So brez omejitev največje dolžine, zaradi česar se predvajajo do konca ali dokler uporabnik ne izbere možnosti preskoči.
In-feed oglasi
Ta možnost je namenjena oglaševalcem, ki želijo promovirati videoposnetek na način, da ga predstavijo na domači strani YouTuba, med drugimi organskimi rezultati iskanja na YouTubu ali v video viru pod trenutno predvajanimi YouTube videoposnetki.
Bumper oglasi
Podobno kot nepreskočljivi oglasi se kratki oglasi pojavijo na začetku videa in se predvajajo do konca, vendar trajajo le šest sekund.
Outstream oglasi
Podobno kot prikazni oglasi so to promovirani videoposnetki, ki se predvajajo samo v omrežju Googlovih video partnerjev, brez omejitve največje dolžine video oglasa.
Oglasi na glavni strani
Ta vrsta spada med najboljše video oglase, saj se predvajajo na vrhu domače strani YouTube.
Tako kot Googlove oglase na podlagi besedila, je mogoče tudi video oz. Youtube oglase prikazovati na spletnih mestih zunaj Googlovih aplikacij/strani, in sicer prek omrežja video partnerjev. Ker so ta zunanja omrežja namenjena zgolj video oglasom, veljajo za njih vsi zgoraj navedeni vsebinski formati, razen in-feed in masthead oglasov.
Kako ustvariti kampanjo z video oglasi
- Izberite cilj kampanje glede na to kaj želite z YouTube oglaševanje doseši (prepoznavnost blagovne znamke, konverzije, promocija izdelkov ali storitev)
- Izberite vrsto kampanje
- Določite splošne nastavitve, kot so lokacija, jeziki, strategija ponudb in prikaznih omrežij.
- Izberite kje želite, da se vaši oglasi prikazujejo (YT iskalni rezultati, Yt videoposnetki, prikazno Google omrežje)
- Nastavite ciljne skupine glede na demografske podatke, interese in vedenje
- Naložite video in izberite obliko oglasa (oglas, ki ga uporabnik prekosči po 5 sekundah; oglasi, ki ga uporabnik ne more preskočiti; kratek 6 sekundni oglas, ki ga ni mogoče preskočiti;)
- Vnesite URL naslov, naslov in opis oglasa
- Dodajte razširitve oglasa
- Preglejte kampanjo – vse nastavitve in oglase in jo aktivirajte