Lokacija oglasa
Google Display oglasi se prikazujejo na različnih mestih po internetu, saj so del Google Display omrežja. Med te lokacije štejemo tudi YouTube, Gmail, Google Discover in mobilne aplikacije.
Za koga je primerno?
Ta vrsta Google oglaševanja je še posebej primerna za podjetja, ki želijo povečati prepoznavnost blagovne znamke, doseči široko občinstvo in privabiti nove stranke.
Ključne lastnosti
Kaj so prikazni oglasi?
Se kdaj počutite, kot da vas nekdo opazuje in vam večkrat prikazuje oglase za nekaj, kar ste včeraj iskali na Googlu?
To je zato, ker vas podjetja, kot je Google, dejansko spremljajo. Prikazni oglasi delujejo v osnovi na ta princip, saj uporabnikom prikazujejo vizualne oglase na različnih napravah in lokacijah.
Prikazne oglase lahko najdemo v širšem prikaznem omrežju, ki obsega milijone aplikacij in spletnih strani ter zajema tudi Googlove lastne produkte, kot so Gmail in YouTube.
Poznamo več vrst oz. oblik prikaznih oglasov, kot so pasice na vrhu strani in bannerji, ki jih dostikrat najdemo ob strani ali prepletene znotraj vsebine katere koli spletne strani, aplikacije ali vmesnika v prikaznem omrežju.
Posebnost teh oglasov je tudi ta, da v zgornjem desnem kotu display oglasov lahko uporabniki kliknejo na ikono “ad choices”, da zaprejo oglas, podajo povratne informacije ali si ogledajo razčlenitev, zakaj in na podlagi česa jim je bil ta oglas prikazan.
Google izbere, kateri oglasi se bodo prikazali uporabniku glede na več faktorjev, med drugim na podlagi teme spletne strani, zgodovine brskanja uporabnika in kako uporabnikove aktivnosti ustrezajo tržnim kategorijam po izbiri oglaševalca.
Ker se prikazni oglasi prikazujejo v vsebinah, ki jih uporabniki poskušajo gledati (če gre za video vsebine) ali brati (če je znotraj kakšnega članka), imajo ti oglasi lahko nizko stopnjo med prikazi in kliki (a visoko vrednost konverzije).
Pomembno je izpostaviti, da uspešnost klikanja ni edini dejavnik uspeha pri prikaznih oglasih. Kot digitalni reklamni panoji, ki spremljajo uporabnike med njihovimi virtualnimi potovanji, ta vrsta oglasov širi prepoznavnost blagovne znamke (tudi če ne dobi klikov).
Kako ustvariti kampanjo z Googlovimi prikaznimi oglasi
- Izberite cilj kampanje (konverzijo, ki za katero želite, da jo opravijo)
- Nastavite osnovne podrobnosti kampanje, kot je ime kampanje, lokacija oglaševanja in jezik
- Nastavite dnevni proračun skupaj s preferencami zakupa oglasov in določitvijo ciljnega stroška za posamično konverzijo.
- Ustvarite oglase za kar potrebujete vizualne elemente (slike, videi, logotipe), določite naslove, opis in prikazni URL
- V oglas dodajte razširitve (dodatne povezave do vaše spletne strani, razširitev za klic, lokacijo)
- Preglejte kampanjo, tekste, verzije oglasov in jo aktivirajte!