Lokacija oglasa
Performance Max oglasi se prikazujejo na vseh Googlovih kanalih hrkati. Vključeni so v iskalno omrežje, YouTube, Gmail in Google zemljevide.
Za koga je primerno?
Razširejno Google Ads oglaševanje v obliki Performance Max kampanje je primerno za VSA podjetja, ki si želijo razširiti oglas o svoji ponudbi čim širše. Ne glede na velikost in panogo, proračun in različno dolgimi prodajnimi cikli.
Ključne lastnosti
Kaj je Performance Max kampanja?
Najnovejše Google Ads oglaševanje – Performance Max kampanja vam omogoča promocijo izdelkov ali storitev v Googlovem omrežju z ustvarjanjem ene oglaševalske kampanje, ki jo je enostavno upravljati.
Z drugimi besedami, najnovejše oglaševalske kampanje ponujajo priložnosti za optimizacijo ene oglaševalske kampanje na več Googlovih oglaševalskih platformah, ki vključujejo:
- iskalno omrežje,
- prikazno omrežje,
- oglaševanje na YouTube-u
- Gmail oglaševanje,
- Google zemljevidi in ostala Googlova omrežja
Vse z namenom, da se končni kupec znajde na vaši spletni strani in opravi konverzijo, ki je lahko:
- poslano povpraševanje
- klic
- nakup
- prijava na e-novice
- prenos brezplačnega priročnika…
Performance Max kampanje delujejo preprosto in učinkovito. Oglaševalci zagotovijo različne oglasne materiale, ki jih nato Google sam smisleno razporeja glede na kanale, kjer oglase prikazuje. To vključuje videe, slike, naslove ter kratke in dolge opise. Google Ads nato s pomočjo strojnega učenja samodejno prilagaja in prikazuje te oglase na najbolj ustreznih platformah, da doseže najboljše rezultate.
Kako ustvariti oglaševalsko kampanjo Performance Max
- Izberite cilj kampanje in želeno konverzijo (povpraševanje, nakup, prenos, prijava..)
- Določite način “licitiranja” – izberite strategijo licitiranja “Maximize conversions”. Tukaj lahko tudi določite koliko največ ste pripravljeni plačati za konverzijo – izberite možnost “Target CPA”
- Prilagodite osnovne nastavitve kampanje kot sta lokacija in jezik.
- Vključite vse informacije, ki jih v oglasu zahteva Google: ciljni URL, slike (do 20), logotipi v dveh različnih formatih, videi (videe lahko v sklopu postavitve kampanje ustavrite sami ali pa jih vzamete iz YouTube kanala), naslovi, opisi, dolgi naslovi in dolgi opisi.
- Določite dnevni oglaševalski proračun
- Nastavite ciljno občinstvo (z izbiro ključnih besed, podatkov iz GA4 analitike, demografskih podatkov)
- Dodajte razširitve (dodatne povezave, razširitev za klic, lokacijo…)
- Preglejte kampanjo, poglejte kako oglasi izpadejo na različnih kanalih in aktivirajte.
Ustvarjanje Google Performance Max kampanje je preprosto in omogoča doseganje širokega občinstva na različnih Googlovih kanalih skozi eno oglasno kampanjo. S pomočjo strojnega učenja in avtomatizacije Google optimizira vaše oglase za dosego najboljših rezultatov glede na vaše izbrane cilje.
Perfomance Max kampanje zaradi svojih lastnosti prilagodljivosti omogočajo učinkovito doseganje oglaševalskih ciljev z manj truda in boljšo uporabo razpoložljivih sredstev.