DomovCenik Google Ads oglaševanja

Cenik Google oglaševanja

Koliko stane Google Ads? To je razumno vprašanje, ki ga slišimo ves čas, zlasti od novincev v Google oglaševanju.

Navsezadnje boste želeli vedeti, ali si to storitev lahko privoščite. Dobra novica je, da lahko! Resnica pa je tudi to, da ni enoznačnega odgovora, ki bi ustrezal vsem hkrati.

NAŠE DELO ZA VAŠO PROFITABILNOST

Osnovni od:
300€ / mesečno + oglaševalska sredstva

Paket je primeren za podjetja, ki šele začenjajo na spletu in si želijo pomoč pri svojih prvih korakih z Google oglaševanjem.

Za mikro in mala podjetja.

Preberi več o osnovnem paketu

Kaj paket vključuje?

  • Oglaševanje 1-2 produktnih kategorij
  • Pripravo vseh smiselnih oblik oglaševanja
  • Stalno optimizacijo oglasov v upravljanju
  • Monitoring oglaševanja ostalih konkurentov
  • Dopolnjevanje negativnih ključnih besed
  • Osveževanje in prilagajanje oglasov
  • Tedenska poročila o uspešnosti
  • Merjenje konverzij
  • Kvartalni sestanki

Napredni od:
950€ / mesečno + oglaševalska sredstva

Paket je primeren za podjetja, ki želijo svoje oglaševanje izkoristiti v največji meri. Vključuje zadostno število ur vodenja za optimalno oglaševanje.

Za mala in srednje velika podjetja.

Preberi več o naprednem paketu

Kaj paket vključuje?

  • Vse, kar vključuje osnovni paket
  • Oglaševanje 2-6 produktnih kategorij
  • Mesečni sestanki o uspešnosti oglaševanja
  • Oglaševanje po marketinškem planu naročnika
  • Uporaba naprednih oblik oglaševanja
  • Oblikovanje remarketing oglasov
  • Predlogi za SEO izboljšave
  • Prilagajanje oglaševanja glede na sezono

Po meri paket od:
1500€ / mesečno + oglaševalska sredstva

Primeren za podjetja, ki si želijo postati absolutni leaderji na trgu in tako prehiteti vso svojo konkurenco.

Za srednja in velika podjetja.

Preberi več o paketu po meri

Kaj paket vključuje?

  • Vse, kar vključuje napredni paket
  • Oglaševanje 6+ produktnih kategorij
  • Tedensko usklajevanje oglaševalske strategije
  • Predlogi za CRO izboljšave na spletni strani

Kaj paket vključuje?

  • Oglaševanje 1-2 produktnih kategorij
  • Pripravo vseh smiselnih oblik oglaševanja
  • Stalno optimizacijo oglasov v upravljanju
  • Monitoring oglaševanja ostalih konkurentov
  • Dopolnjevanje negativnih ključnih besed
  • Osveževanje in prilagajanje oglasov
  • Tedenska poročila o uspešnosti
  • Merjenje konverzij
  • Kvartalni sestanki

Kaj paket vključuje?

  • Vse kar vključuje osnovni paket
  • Oglaševanje 2-6 produktnih kategorij
  • Mesečni sestanki o uspešnosti oglaševanja
  • Oglaševanje po marketinškem planu naročnika
  • Uporaba naprednih oblik oglaševanja
  • Oblikovanje remarketing oglasov
  • Predlogi za SEO izboljšave
  • Prilagajanje oglaševanja glede na sezono

Kaj paket vključuje?

  • Vse kar vključuje napredni paket
  • Oglaševanje 6+ produktnih kategorij
  • Tedensko usklajevanje oglaševalske strategije
  • Predlogi za CRO izboljšave na spletni strani

VLOŽEK V GOOGLE

Poleg proračuna za vodenje je potrebno pravilno načrtovati tudi potrebna oglaševalska sredstva.

Tega določa več pomembnih faktorjev, predvsem pa konkurenčnost branže v kateri se naročnik nahaja, nivoja oglaševanja ostalih konkurentov, obsega iskanj na trgu in zaupanih poslovnih ciljev naročnika v okviru izbranega kanala.

poceni oglaševanje JE lahko najdražje

Pasti (pre)poceni oglaševanja

Nizka stopnja prikazovanja pomeni, da se vaši oglasi zaradi omejenega proračuna pojavijo manj pogosto, kar zmanjšuje njihovo vidnost med potencialnimi strankami. Oglaševalski proračun je namreč glavni faktor, ki določa frekvenco prikazovanja oglasov.

Manj oglaševalskih sredstev ali premajhen proračun za vodenje, privede do tega, da oglasov ne moremo testirati. Zadosten proračun je namreč bistvenega pomena za obsežno testiranje, ki vodi do optimalnih rezultatov.

Navidezno “poceni” agencija praviloma (in glede na naše izkušnje) nima znanja, za pripravo učinkovitih oglasov v okviru naprednih oblik Google oglaševanja. To privede do nizke kakovosti oglasov, oglaševanje je na koncu dražje in manj uspešno.

Počasna rast pomeni, da zaradi omejenega proračuna kampanja ne doseže svojega polnega potenciala, kar podaljša čas za dosego želenih rezultatov. Ustrezno financiranje je pomembno za hitrejše pridobivanje novih strank in večanje prodaje.

Proračun praviloma določa količino časa, ki ga oglaševalska agencija nato namenja za optimizacijo oglaševanja. Manj proračuna za vodenje skladno s tem privede do neučinkovitega oglaševanja.

Manjši proračun privede do izgube tržnega deleža v primerjavi s konkurenco, ki imajo večji proračun. Vsak izgubljen “klik”, je izguba za vas in priložnost za vašo konkurenco.

Pridružite se digitalno uspešnim podjetjem.

Na ceno Google oglaševanje vpliva predvsem količina zakupljenih besed in konkurenca. Več kot je konkurence, praviloma višja je tudi cena na klik. Pri branžah, ki so zelo konkurenčne je potrebno računati na višji vložek, medtem ko je pri nekonkurenčnih branžah ta vložek bistveno manjši.

Podobno kot pri oglaševanju za Slovenijo, je tudi vložek v Google oglaševanje za tujino odvisen od aktivnosti konkurence na željenem trgu (konkurence je v tujini praviloma več, kot v Sloveniji) ter velikosti trga in kupne moči (ki je prav tako praviloma vedno večja, kot v Sloveniji). Konkretne cene so seveda odvisne od vaše industrije in države / območja, na katerega ciljate, pa tudi od tega, če na tem območju že imate vzpostavljeno prisotnost, ali začenjate popolnoma na novo.

Podjetja lahko sama oglašujejo na Googlu, vendar se pogosto odločajo za sodelovanje z oglaševalsko agencijo iz več razlogov.

Agencije zaposlujejo strokovnjake za digitalni marketing, ki imajo obsežno znanje in izkušnje z upravljanjem Google Ads kampanj. To vključuje poznavanje najboljših praks, optimizacijskih tehnik in strategij za doseganje boljših rezultatov.

Upravljanje Google Ads kampanj zahteva veliko časa in nenehno spremljanje. Podjetja, ki nimajo specializiranega osebja za to nalogo, lahko naletijo na težave pri učinkovitem upravljanju kampanj, kar lahko vodi v manj uspešne rezultate.

Agencije pogosto uporabljajo napredna orodja za analizo in optimizacijo kampanj, ki morda niso dostopna posameznim podjetjem. Ta orodja omogočajo natančnejšo analizo podatkov, boljše ciljanje občinstva in optimizacijo proračuna.

Agencije lahko zagotovijo podrobna poročila in analize, ki podjetjem pomagajo razumeti uspešnost njihovih kampanj. To vključuje analizo ključnih kazalnikov uspešnosti (KPI) in predloge za izboljšave.

Agencije so pogosto bolj prilagodljive in odzivne na spremembe v oglaševalskem okolju. To vključuje hitro prilagajanje strategij in optimizacijo kampanj glede na spremembe v tržnih pogojih ali vedenju strank. Zaradi strokovnega znanja in izkušenj lahko agencije pogosto dosežejo boljše rezultate z enakim proračunom, kar poveča učinkovitost oglaševanja in donosnost naložb.

Oglaševanje na Googlu ne vpliva neposredno na organske pozicije vaše spletne strani. Google Ads in SEO sta dva popolnoma ločena procesa in strategiji. Google Ads vam omogoča, da plačate za vidnost v iskalnih rezultatih, vendar to ne pomeni, da bo vaša spletna stran zaradi tega bolje uvrščena med organskimi rezultati. Organske pozicije so odvisne od različnih dejavnikov, kot so kakovost vsebine, struktura spletne strani, povratne povezave in uporabniška izkušnja.

Čeprav vam Google Ads lahko prinese hiter obisk in večjo izpostavljenost, ne vpliva neposredno na algoritme, ki določajo organsko uvrstitev. Vendar pa lahko večji obisk spletne strani, ki ga pridobite s pomočjo oglasov, posredno vpliva na SEO. Večji promet lahko namreč vodi do več interakcij, delitev vsebin in povratnih povezav, kar lahko dolgoročno koristi vaši organski vidljivosti.

Skratka, čeprav Google oglaševanje ne izboljša neposredno vaših organskih pozicij, lahko kombinacija obeh strategij – Google Ads za takojšnje rezultate in SEO za dolgoročno rast – prispeva k celovitemu uspehu vaše spletne prisotnosti.

Podvojite svoj promet v enem mesecu z našo preizkušeno Google Ads strategijo - brez tveganja.

V svojih 20 letih smo namreč postali absolutni strokovnjaki v izvedbi Google Ads oglaševanja, kar smo že dokazali s preko 800 preteklimi projekti. Pošljite povpraševanje še danes!